مرکز آموزش

برای یافتن سوال خود بخشی از آن را میتوانید جستجو کنید. پاسخ بسیاری از سوالات احتمالی شما ممکن است در این بخش وجود داشته باشد.

1چطور میشه ثبت نام کرد؟

اگر شماره موبایل فعالی بنام خودتون و در ایران دارید به راحتی میتونید با وارد کردن شماره موبایل تون در بخش ثبت نام و وارد کردن کد یکبار مصرف ارسالی در شبکه پرداخت پی ثبت نام کنید.

2چندتا حساب میتونم داشته باشم؟

هر فرد حقیقی یا حقوقی ایرانی با کدملی یا شناسه ملی خودش فقط یک حساب می تونه داشته باشه و استفاده از مدارک هویتی دیگران در هر شرایطی جرم محسوب میشه.

3از مدارک دیگران برای حساب خودم میتونم استفاده کنم؟

استفاده از مدارک سایرین برای دریافت خدمات پرداخت طبق قوانین ممنوع بوده و پیگرد قانونی به همراه داره.

4برای استفاده از خدمات محدودیت سنی وجود داره؟

بله، برای استفاده از خدمات پرداخت از طریق اینترنت ، طبق قوانین پولی و مالی کشور حداقل باید 18 سال تمام داشته باشید.

5پسوردم رو فراموش کردم

اگر پسوردتون رو فراموش کردید، واسه ریست کردن پسورد میتونید به این بخش مراجعه کنید و با وارد کردن شماره موبایلی که باهاش در شبکه پرداخت پی عضو هستید پسورد اکانت تون رو ریست کنید.

6چطور میشه حساب رو تجاری کرد؟

برای این منظور کافیه تصویر واضح و با کیفیتی از اصل کارت ملی تون رو از طریق بخش ارسال مدارک موجود در پنل کاربری بفرستید و منتظر بررسی و تایید مدارک بمونید.
معمولا در کمتر از یک ساعت، ناظر مدارک شما رو بررسی میکنه و بعد از تایید بلافاصله به شاپرک ارسال میشه. بررسی شاپرک چند ساعتی زمان میبره و بعد از تایید با رد مدارک از طریق SMS از نتیجه کار مطلع میشید.

7میتونم حساب کاربریم رو حذف کنم؟

به دلیل الزام برای نگهداری سوابق فعالیت و ارسال اطلاعات به سامانه جامع شاپرک ، امکان حذف حساب کاربری حتی بلافاصله بعد از ثبت نام وجود نداره.

8تغییر شماره موبایل

اگه شمارتون عوض شده یا قصد دارید شماره جدیدی بجای شماره قبلی تون استفاده کنید بعد از ورود به حساب کاربری ، از بالای صفحه سمت چپ به بخش تنظیمات برید.

9میتونیم به صورت حقوقی فعالیت داشته باشیم؟

بله، فقط کافیه هنگام ارسال مدارک، گزینه حقوقی رو انتخاب کنید و شناسه ملی ( سازمان، موسسه یا شرکت ) و اسکن کارت ملی مدیرعامل قانونی موسسه رو ارسال کنید.

10چرا امکان " مرا به خاطر بسپار " یا Save Password وجود نداره؟

بخش عمده ای از تلاش همکاران مون در راستای حفظ امنیت کاربران متمرکز شده. امکان " مرا به خاطر بسپار " یا ذخیره کلمه عبور در صفحه ورود به حساب، از نظر امنیتی در سیستم های مالی استفاده نمیشه.