ثبت نام و مشکلات ورود


چطور می تونم عضو بشم؟

از بالای صفحه با مراجعه به بخش ثبت نام می توانید با استفاده از شماره موبایل خود ثبت نام کنید

پسوردم رو فراموش کردم

در صفحه ثبت نام یا ورود اعضا یک لینک پایین صفحه بنام " فراموشی کلمه عبور " وجود دراه. با کلیک روی اون لینک میتونیدشماره موبایل تون رو وارد کنید تا مراحل ریست کردن پسورد انجام بشه.

دریافت درگاه پرداخت


چطور درگاه پرداخت بگیرم

برای گرفتن درگاه پرداخت باید سطح حساب تون تجاری باشه. برای تجاری سازی حساب هم میتونید به بخش ارسال مدارک برید و عکس واضح و خوبی با موبایل از کارت ملی تون بگیرید و از طریق همون صفحه ارسال کنید

کارت ملی من گم شده یا در دسترس نیست

نگران نباشید، بجای کارت ملی میتونید یه اسکن یا عکس واضح و با کیفیتی از یه مدرک رسمی که شماره ملی و مشخصات هویتی شما درش وجود داره رو بفرستید. مثل اسکن گواهینامه، اسکن گذرنامه یا کارت پایان خدمت

من شرکت دارم و میخوام با مدارک شرکتم به صورت حقوقی درگاه بگیرم

اگه با مشخصات شرکت میخوایید درگاه بگیرید کار خیلی راحت تره. نیاز به ارسال مدرک یا اسکن مدارک شرکت ندارید. فقط کدملی شرکت تون رو در صفحه ارسال مدارک وارد میکنید و تموم!

چقدر طول میکشه حساب من تجاری بشه

از ساعت 7 صبح تا 12 شب مدارک شما رو بررسی میکنیم و معمولا کمتر از 30 دقیقه طول میکشه که یکی از همکاران ما مدارک تون رو بررسی و تایید کنه. بعد از اون حساب تون تجاری میشه و به همه چیز دسترسی کامل دارید.

بعد از اینکه حسابم تجاری شد چیکار میتونم بکنم

بعد از تجاری شدن حساب تون میتونید از همه خدمات سیستم استفاده کنید. درگاه پرداخت برای وب سایت یا وبلاگ تون بگیرید، فروشگاه شارژ خودتون رو از طریق ما راه اندازی کنید و کسب درآمد کنید و یا اگر کالا یا خدمات خاصی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام دارید و یا دوستان تون میخوان واستون پول بفرستن از صفحه پرداخت شخصی ما استفاده کنید و سریع یه صفحه پرداخت با اسم مورد نظر تون بسازید

چقدر طول میکشه درگاه من تایید بشه

معمولا کمتر از یک ساعت طول میکشه تا وب سایت مورد نظر تون بررسی بشه و در صورتی که مشکلی نداشته باشه تایید بشه.

وب سایتم باید چه شرایطی داشته باشه تا تایید بشه

وب سایت شما حتما و الزاما باید یه شماره تماس و بخش پشتیبانی داشته باشه و موضوع فعالیت تون مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشه

بعد از اینکه سایتم تایید شد چیکار کنم

بعد از اینکه وب سایت تون تایید از همون بخشی که درخواست درگاه دادید، یعنی بخش " درگاه پرداخت " یه کلید اتصال بنام API Key فعال میشه. اون رو کپی کنید و در وب سایت تون استفاده کنید.

استفاده API Key روی درگاه


API Key رو چطور میتونم استفاده کنم؟

برای استفاده API Key چند روش وجود داره. اول اینکه API رو توی پلاگین های ما استفاده کنید دوم اینکه اگر وب سایت تون رو کسی برنامه نویسی کرده، اون رو به برنامه نویس بدید تا با استفاده از مستندات موجود و داکیومنت ها وب سایت تون رو وصل کنه به درگاه پرداخت.

پلاگین چیه و پلاگین پرداخت چیکار میکنه

پلاگین به ابزار جانبی یا تیکه کدی گفته میشه که به یه سیستم بزرگتر میچسبه یا روش نصب میشه و یه کار خاص انجام میده. پلاگین های پرداخت وظیفشون اینه که وب سایت شما رو بر اساس نوع سیستم مدیریت محتوایی که با اون ساخته شده ( CMS ) به درگاه پرداخت وصل کنن. مثلا اگر وب سایت شما با WordPress یا Joomla ساخته شده باشه، پلاگین مخصوص WordPress یا Joomla رو دانلود و نصب میکنید و API Key که گرفتید رو اونجا کپی میکنید

وب سایت منو با CMS خاصی نساختن و از اول کدنویسی شده

نگران نباشید، ما برای برنامه نویس شما یه داکیومنت و راهنمای اتصال به درگاه تهیه کردیم تا بتونه وب سایت شما رو به درگاه پرداخت Pay.ir وصل کنه. این داکیومنت رو میتونید از طریق بخش " راهنمای اتصال به درگاه " یا این آدرس دانلود کنید https://pay.ir/developers/gateway-help

برنامه نویس من اطلاعات اکانتم رو میخواد

هیچ وقت اطلاعات حساب تون رو در اختیار کسی قرار ندید. ما برای حل این مشکل هم راه حل خودشو داریم. یه بخش داریم به اسم " API آزمایشی " که مخصوص برنامه نویس ها هست. تو این بخش همه راهنمایی های مورد نیاز به برنامه نویس شما داده شده تا بتونه در یک محیط شبیه سازی شده درگاه پرداخت، کدهای اتصال به درگاه رو بدون نیاز به نام کاربری و پسورد حساب شما تست کنه. پس هیچ دلیل وجود نداره که مشخصات اکانت تون رو در اختیار برنامه نویس تون بذارید. از لینک زیر میتونید API آزمایشی رو دانلود کنید https://pay.ir/developers/gateway-help

تسویه حساب و دریافت پول


چه روزایی میتونم درخواست انتقال پول به حساب بانکی رو انجام بدم

همکارا ما هر روز و حتی روزهای تعطیل درخواست های تسویه حساب شما رو انجام میدن و پول رو به حساب بانکی شما واریز میکنن.

چقدر طول میکشه پول به حساب من واریز بشه

ما هر روز وجوه درخواستی شما رو از طریق حواله پایا و ساتنا به حساب تون واریز میکنیم.اما توجه داشته باشید که این حواله ها اول باید توسط شبکه شاپرک تایید بشه تا به حساب تون واریز بشن

تایید حواله پایا و ساتنا در شبکه بانکی در چه ساعت هایی انجام میشه

برای دیدن زمان دقیق تایید حواله های پایا توسط شبک شاپرک این لینک رو در وبلاگ ما ببینید

شماره شبای حسابم رو از کجا پیدا کنم

شماره شبای حساب تون رو میتونید بصورت انلاین از طریق وب سایت بانک تون دریافت کنید. همه بانک ها یه بخش برای تبدیل شماره حساب به شماره شبا دارن. برای بدست اوردن لینک صفحه تبدیل شماره حساب به شماره شبا میتونید در گوگل جستجو کنید. مثلا : " شبای بانک سامان " ما تعدادی از لینک های بانک های مختلف رو واستون اماده کردیم.لطفا این لینک از وبلاگ مارو ببینید

روزی چندبار میشه درخواست تسویه حساب ثبت کرد؟

درحال حاضر هرکاربر میتونه 1 بار در هر 24 ساعت شبانه روز درخواست تسویه حساب ثبت کنه. اگر درخواست تسویه حساب تون به هر دلیل رد بشه ( مثلا شماره کارت، شماره حساب یا شماره شبای حساب اشتباه باشه ) در همون روز بازم میتونید درخواست تسویه حساب ثبت کنید.

رفع اختلاف و پیگیری مشکلات پرداخت


اگر چیزی خریدم و فروشنده خدمات منو نداد چیکار کنم

با شماره پشتیبانی ما از طریق بخش تماس با ما تماس بگیرید و موضوع رو اعلام کنید. ما با پذیرنده تماس میگیریم و مشکل شما رو برطرف میکنیم

اگه حین خرید پول از حسابم کم شد ولی تراکنش ناموفق بود چیکار کنم

تا 30 دقیقه بعد از انجام تراکنش صبر کنید و مجدد بانکی تون حساب تون رو چک کنید. اگر پول به حساب تون برگشت نخورده بود با شماره تلفن 02184080 تماس بگیرید. همکاران ما اماده هستن تا به صورت 24 ساعته وضعیت تراکنش شما رو پیگیری کنن

مرجع رسمی رفع اختلاف کیه

مرجع رسمی حل اختلاف در جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه هست. اما در زمان بروز مشکل ما در کنار شما هستیم و سعی میکنیم ابتدا مشکل رو با ایجاد محیطی ارام و منطقی حل و فصل کنیم. درغیر این صورت می بایست با طرح شکایت موضوع رو به صورت حقوقی و قانونی دنبال کنن